Kokybės politika

 

Mes aktyviai siekiame palaikyti abipusį ryšį su Klientais, kad užtikrintumėme aukščiausios kokybės automobilių remonto  paslaugų, atitinkančių mūsų Klientų poreikius ir viršijančių jų lūkesčius teikimą.

Siekdami būti pasirinkti, mes analizuojame ir stebime pagrindinius paslaugų ir procesų rodiklius, kurie yra svarbūs tinkamai rūpinantis klientais.

Mūsų veiklos prioritetai:
 
KOKYBĖ - kultūringumas,draugiškumas ir  bendras komandinis personalo darbas užtikrinant Klientų   poreikių patenkinimą
 
GREITIS - operatyvus užsakymų atlikimas
 
ĮSIPAREIGOJIMAS - besalygiškas pažadų vykdymas
 
LANKSTUMAS - individualių Klientų poreikių patenkinimas, prisitaikymas prie Klientui patogios situacijos
 
IŠLAIDOS - paslaugų atlikimas  su mažiausiom išlaidom
 
UAB”Ausegra” yra dinamiška, efektyvi, draugiška, moderni įmonė, kurioje kokybiško ir didelio teikiamų paslaugų kiekio dėka  Klientams palengvinama automobilių eksploatavimo ir remonto galimybė.
Siekiant verslo sėkmės, UAB”Ausegra” yra neatskiriama visuomenės dalis-mes sukūrėme  ir palaikome   ypatingai gerus santykius su įmonės  darbuotojais, Klientais, tiekėjais, specialistų ruošimo įstaaigomis, valdžios institucijomis, konkurentais.
Teikdami klientams visapusiškas paslaugas, žinodami technologinius procesus mes sugebame  užtikrinti aukštą paslaugų kokybę ir sumažinti Klientų išlaidas.
 
smart foreash